69

وبینار تخصصی تخصصی " گردشگری عشایر"

کار گروه محیط زیست و اکو توریسم ، گروه مطالعات هورامان شناسی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی غرب کشور از حوزه معاونت پژوهش و فن آوری دانشگاه رازی وبینار تخصصی با عنوان "گردشگری عشایر با حضور اساتید ذیل برگزار کرد.

دبیر علمی این وبینار: جناب آقای دکتر آئیژ عزمی عضو هیات علمی گروه جغرافیا  و رئیس کار گروه محیط زیست و اکو توریسم گروه هورامان پژوهی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی غرب کشور بودند  

این وبینار به صورت مجازی در روز دوشنبه 24/101402 در ساعت 20 با حضور  تعداد 50  نفر از اعضای هیأت علمی، دانشجویان  و پژوهشگران علاقمند به موضوع برگزار گردید. در ابتدا دکتر عزمی مقدمه ای از موضوع وبینار بیان فرمودند و سپس دکتر نصرالله مولایی هشتجین عضو هیات علمی دانشگاه آزاد واحد رشت مطالبی پیرامون ظرفیت ها و زمینه های توسعه گردشگری عشایر در ایران را برای علاقمندان تشریح نمودند. بعد از ایشان،  دکتر علی اصغر میرک زاده  عضو هیات علمی دانشگاه رازی پیرامون ظرفیت ها و چالش های اکو کمپ های عشایر در استان کرمانشاه مطالب خوبی بیان کردند. بعد از سخنرانی ها در حدود یک ساعت پرسش و پاسخ در مورد چالش های این موضوع بیان کردند. در پایان پیشنهاد شد در کارگاه های دیگری ابعاد موضوع بیشتر تشریح گردد. و به صورت عملی نیز برنامه هایی اجرایی گردد.


شناسه : 11985254